Sider

onsdag den 31. oktober 2012

Puslerier

Puslerier inden tågen letter

I går skrev jeg noget om tågen - at jeg godt kan lide at gå i tågen. Hvis jeg nu skal omsætte det til lidt filosoferen, så passer det fint til mig. Jeg er en type, der tit og ofte får nye ideer. Ideerne kommer susende, men ofte bliverr de så også bare ved tanken, ganske enkelt fordi de er helt umulige og af mange andre grunde. Nogle af dem bliver til gengæld til noget. Men i første omgang er ideen bare en overordnet ide, eller en snert af noget. Det er som med tågen - jeg kan ikke se ret langt frem og kan kun se nogle utydelige konturer af noget.
Som med tågen, således også med ideen - når tågen stille og roligt begynder at lette, så tager ideen form til noget mere håndgribeligt.
På billedet er solen ved at bryde igennem, det samme er én af mine ideer.
Jeg er nemlig ved at arbejde med "en dag i mindfulnessens tegn". En dag for gamle kursister og eventuelt nye, som er nysgerrige på mindfulness. Det bliver en dag med mindfulness, hvor der er mange praktiske øvelser og reflektioner. Selvfølgelig også en god snak og mulighed for at udveklse erfaringer.
Dato og det endelige program er ikke klar endnu, men tågen er snart lettet og jeg vil inden længe offentliggøre det endelige resultat. Så hold øje med siden her, samt facebook og min hjemmeside.

Ha´en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar