Sider

mandag den 16. december 2013

En lille engel

Jeg fik en lille engel for ikke længe siden.
Den lille engel er givet specielt til mig - mit navn er graveret i den. Den lille engel blev givet med en særlig kommentar til mig, så den er noget helt særligt. 
Den lille engel er givet af et dejligt og varmt menneske, som tænker meget på andre. Et menneske jeg sætter meget pris på at have mødt.
Englen er givet i forbindelse med en afslutning på noget særligt. Så den lille engel betyder rigtig meget for mig. Den er et lille symbol på, at noget ender og noget nyt tager sin begyndelse. 
Den lille engel er et symbol på et særligt sammenhold og en særlig rejse. 

Den lille engel har fået en ganske særlig plads, hvor den fremover vil være en dejlig ledsager og et kært minde.
Tak Anne, fordi du er dig.

Ha´en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar