Sider

tirsdag den 9. oktober 2012

Morgenstund har guld i mund

Morgenstund har guld i mund




Hvilken pragtfuld morgenstund på billedet. Endnu engang må jeg påskønne denne årstid, for disse pragtfulde scener der bliver sat for os. Endnu engang må jeg bare overgive mig til naturen - der er altså ikke noget der kan overgå naturens mirakler. Endnu engang må jeg bare mærke hvor meget naturen giver mig af energi og livsglæde. Der er dog lige en ting vi skal huske, vi skal selv lade os opleve den.
Så lad dig fange ind af naturen, uanset hvor du er og hvad du er i færd med. Engang imellem er det nok, bare at kaste et blik ud af vinduet. På denne årstid er jeg altid meget opmærksom på naturens morgen, særligt de dage hvor morgenstund har guld i mund.
Ha´ en rigtig dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar