Sider

torsdag den 18. oktober 2012

Lidt af hvert

Årstider bl.a.

Jeg sidder og tænker lidt på, hvor hurtigt årstiderne egentlig ændrer sig. Dette billede, er taget for 1 måned siden - var det i dag, så det helt anderledes ud lige her.
Et meget kraftigt regnvejr, var på vej væk - solen begyndte så småt at kunne anes gennem skyerne. Det er et billede på, hvor kraftfuld naturen kan se ud - hvis vi lægger mærke til det.
Mine tanker driver lige nu, sådan lidt på kryds og tværs. I går aftes var jeg til en rigtig hyggelig fødselsdag. På et tidspunkt, sad jeg lige og fornemmede det hele - hvor rart det er, bare at være til stede, midt i familien. At hygge sig - og bare være - helt tryg. Hvor var det en dejlig fornemmelse. At være sammen med min familie, hvor alting bare er som det nu engang er. En familie hvor alle er, som de nu engang er.
Jeg sidder også og glæder mig - jeg glæder mig til at få besøg af en "gammel" kollega i dag. Det er snart længe siden jeg har set ham. Der er sket mange ting for os begge i det seneste år, så nu er det tid at få vendt alle oplevelserne. Det er sådan nogle øjeblikke jeg glæder mig over, at være en del af. At være - og at være en del af noget. Med fuld opmærksomhed.
Ha´ en dejlig dag - lige midt i nuet.
Ulla

3 kommentarer:

  1. Mange tak - jeg er lige midt i nuet og nyder det :)
    Dejligt med gamle kollegaer - jeg trænger også til at se min. kh Tina

    SvarSlet
  2. Holder så meget af dine daglige indput på 'at-være-i-nuet-kontoen'.
    Tak!

    SvarSlet
  3. Tak for besøgene - dejligt at høre min side tjener sit formål :-)

    SvarSlet