Sider

tirsdag den 16. oktober 2012

Tålmodighed

Tålmodighed

Ordet tålmodighed kan vendes og drejes og bruges i rigtig mange sammenhænge. Tålmodighed er en god egenskab at forholde sig lidt tid - synes jeg.
F.eks. gik hele min mandag uden jeg kunne komme i forbindelse med Internettet - hvilke udfordringer.... men som i mange andre situationer, så vandt tålmodigheden over frustrationen. Pludselig blev jeg glad for at ugen kun lige var startet, for så er der jo  masser af tid - hele resten af ugen - til at få rettet op, på de mangler jeg ikke fik klaret allerede mandag.
Tålmodighed er helt fantastisk til at fastholde dig i nuet. Med en smule tålmodighed med dig selv og andre, så bevarer du nemmere roen - og kan bedre være til stede i nuet. Nuet hvor der ikke er stress, men fuldt fokus på opgaven du er i gang med lige nu. Om det så er at give ungerne gummistøvler på eller det er at få skrevet den opgave, der skal afleveres i morgen, eller.....

Tålmodighed.......

Ha´en dejlig dag......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar