Sider

mandag den 12. maj 2014

#Tilbagemelding


Jeg har lige fået en dejlig tilbagemelding fra en kursist, som har deltaget på mit grundkursus. 
Sådan én, fortæller mig at jeg har valgt det rigtige arbejde - og jeg må da lige dele den.....

"Jeg har fået meget ud af kurset. F.eks. det at kunne åbne en "værktøjskasse" og finde det frem, der lige skal bruges i det givne øjeblik - det er super. 
Jeg ønsker at videreuddanne mig og håber på sigt, at kunne formidle min viden til andre. 
Jeg kan anbefale mindfulness til alle der ønsker at gøre noget godt for sig selv, og dermed også noget godt for andre. Det at være bevidst til stede gør en stor forskel i oplevelsen af øjeblikkene, som følger efter hinanden, som "perler på en snor"."



Du kan læse flere tilbagemeldinger her: 

http://www.tilstedeinuet.dk/velkommen/mindfulness/det-siger-de-udtalelser.html



Ingen kommentarer:

Send en kommentar