Sider

onsdag den 24. oktober 2012

Stilheden

Stilhed i oktober


I dag får du endnu et billede fra en dag i oktober. Det var en helt fantastisk dag. Som du kan se var det meget stille, solen var fremme, det var temmelig lunt årtsiden taget i betragtning.
Der var helt stille. Jeg gik der ved Hindsgavl og bare følte på livet. Jeg gik i stilhed, helt alene, jeg havde masser af tid, jeg kunne gå nøjagtigt der hvor mine ben førte mig hen. Jeg planlagde ikke min rute, jeg lod mig bare føre rundt, som af en usynlig hånd. Jeg var bare fuldt og helt til stede, lige dér, midt i det hele.
Stilheden gav mig en meget intens oplevelse. Fordi jeg gik der, helt alene - kunne jeg ikke dele mine oplevelser med nogen. Jeg kunne ikke bare tale det hele ud, jeg måtte beholde det hele inde i mig selv - længe. Jeg følte næsten, det hele boblede over inden i.
Stilheden den dag, var en fantastisk oplevelse. Det var en dag, hvor det føltes som om, alt bare var lagt frem - kun for min skyld. Netop på grund af stilheden jeg gik i, opdagede jeg det hele. Jeg takker naturen af hele mit hjerte for denne uforglemmelige oplevelse.
Ha´en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar