Sider

onsdag den 17. oktober 2012

Accept

Accept

Engang imellem er det nødvendigt at stoppe op - lige midt i det hele - give sig tid til at mærke efter - og så acceptere det du nu engang føler lige nu.
Det kan også siges på en lidt anden måde - lyt til dig selv og din krop.
Jeg har selv lige været nødt til at vende opmærksomheden mod mig selv - jeg blev nødt til at acceptere de følelser jeg havde for den pågældende situation - og sige nej. Hele min krop fortalte mig, meget overbevisende, at jeg skulle holde mig fra denne situation. Det værste ved at sige nej, det var at jeg måske ville såre en anden person. Men denne gang valgte jeg at være tro mod mig selv - og det har jeg det rigtig godt med. Jeg føler en stor lettelse fordi jeg traf dette valg - altså har jeg gjort det rigtige.
Ved nærmere eftertanke, så ved jeg jo godt at der er fuld forståelse for mit valg - jeg har nemlig også fortalt hvorfor jeg ikke møder op.
Nu glæder jeg mig bare til en kop kaffe med min veninde, som jeg blev nødt til at svigte.

Ha´en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar