Sider

mandag den 14. oktober 2013

Så skete det


Jeg har erkendt at efteråret er en realitet.......
Nu sidder du nok tænker, at det jo sådan set er midt i oktober, det er ved at blive lidt tidligt mørkt, og varmegraderne er faldet en del......
Ganske rigtigt, men jeg har sådan nydt alle de mange dejlige dage ind til videre, med masser af sol og dermed en god varme. For mig har det virkelig betydet, at sommeren stadig føltes nærværende og aktuel. 
Skal jeg være helt ærlig, så er jeg faktisk først lige begyndt at gå med strømper - sådan (næsten) hele tiden. Jeg hader at skulle begynde strømpesæsonen, at skulle lukke fødderne inde i indpakning. Nå men sådan har jeg det hvert år, der skal godt nok lige en overvindelse til. Jeg synes bare det var meget sværere i år fordi vejret er så flot.
Men heldigvis er der da store fordele ved efteråret - farverne - de er jo fantastiske mange steder efterhånden. Se bare bladene på billedet - det er på en blåbærbusk. For kort tid siden, var de grønne og en smule kedelige. Men nu, stråler de med en virkelig gennemtrængende glød, som kræver fuld opmærksomhed. 
Fordelen ved denne årstid er at den hjælper os med at være lidt nærværende. Den kalder på vores opmærksomhed - og får os til at bruge nogle af vores sanser lidt ekstra.
Så pyt med strømperne - naturen kalder.

Ha´en rigtig dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar