Sider

torsdag den 27. februar 2014

Pakket med kærlighed

Så er jeg klar til at tage til fødselsdag i aften.
Min mor har fødselsdag og vi skal fejre hende.

Gaverne til min mor ligger her, men hvad der er i dem er en hemmelighed.

Jeg er vild med at pakke gaver ind - det gør det ligesom lidt mere personligt. 

Når jeg pakker gaver ind, så kan jeg godt lide at være alene, når jeg gør det. Eller i alt fald at der er ro omkring mig. På den måde giver jeg mig selv mulighed for at være nærværende og have mig selv med. Jeg gør det til en oplevelse.

Som giveren, har jeg haft en oplevelse ved at pakke gaverne ind. Jeg har på en måde lagt lidt af mig selv i det.
Jeg har tænkt på modtageren, i denne sammenhæng min mor - og har tænkt på mange dejlige oplevelser sammen med hende.
Det glæder mig også at tænke på, hvor meget jeg ved, hun sætter pris på en gave, som er pakket med en personlig tanke.

Min mor skal have et par gaver, der er pakket med uendelig meget kærlighed og varme.
Jeg håber hun bliver glad for dem.

Ha´ en dejlig dag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar