Sider

torsdag den 13. februar 2014

Lykke


Lykke er.........

Ja hvad er lykke egentlig?

For mig kan lykke være både stort og småt. For mig er lykke også noget jeg selv skal være opmærksom på. Jeg tror på, at man på en måde selv skal ville lykken. Jeg tror ikke den helt kommer af sig selv.

Et stort lykkeligt øjeblik var den dag, hvor jeg blev gift med min dejlige mand.
Et andet og måske lille lykkeligt øjeblik var for et øjeblik siden, da jeg sad og nulrede i min hunds store tykke pels.
Et lykkeligt øjeblik var en dag hvor jeg i bidende kulde gik tur ved stranden.
Et lykkeligt øjeblik er at få en stor krammer af én der betyder meget for mig.

Hvis jeg bliver spurgt om jeg er et lykkeligt menneske - så tror jeg, at jeg vil svare ja.

Ha´ en dejlig dag
Ulla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar