Sider

mandag den 30. december 2013

Nytår

Nu er det lige før - det nye år er på vej. 
Der er kun meget kort tid tilbage af år 2013. 
I denne tid omkring jul og nytår, bliver der ofte gjort lidt status over livet. 
Julen er for mig en tid, hvor minder trænger sig lidt på. Minder om nogle personer, som ikke er her mere. Nogle personer som har stået mig meget nær og haft en stor betydning for mig. Men det er ikke triste tanker - det er nogle glade og varme minder, der typisk kommer frem i julen. Jeg varmer mig ved glæden over at have kendt disse dejlige mennesker, som hver især har været med til at præge mig og mit liv.

Nytåret betyder for mig, at det på en eller anden måde er tid at gøre status. Status over året der gik, og hvad jeg fik med mig fra året der snart rinder ud. 
Nytåret betyder også noget nyt for mig. På en eller anden måde, så bliver der slået en streg i sandet og det er muligt at gå andre veje, eller bevidst vælge at forsætte ud af samme vej, som jeg er på lige nu.
Jeg synes nytåret er med til at gøre mig mere bevidst om hvor jeg er i livet. Samtidig får jeg forholdt mig til hvad jeg egentlig gerne vil. Hvad skal mine mål være for det nye år. 
Nytåret er samtidig et godt bevis på, at tiden går. En lille husker om, at leve livet, mens vi har det. Så bare giv den gas, ind i det nye år......:-)


Fra mig til dig


Rigtig godt nytår 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar