Sider

torsdag den 5. december 2013

Ventetid

At stå eller holde i kø, kan være noget af det mest irriterende - specielt hvis man har travlt.
Det kan virkelig sætte en hel masse i kog..... det er spildtid, det er...... en hel masse.

Der er bare ikke noget at gøre ved det.

Så vi kan lige så godt udnytte ventetiden til noget helt andet, nemlig til at få lidt ro på. 
Se dig lidt omkring, læg mærke til andre mennesker, og stedet hvor du nu engang er. Mærk din krop - Hvordan føles det i kroppen? Hvordan er dit humør? Hvad tænker du egentlig på lige nu?
Observer det hele, og bare vær med det hele - uden at forsøge på at vurdere om det nu er godt eller skidt. 
Det kan ende med at blive en hel oplevelse at stå i kø i supermarkedet.......
Jeg har vænnet mig til at gøre en plads i køen til en oplevelse. I stedet for at blive utålmodig og lettere ophidset, så er jeg nu ganske afslappet, når jeg når frem til kassen. Det betyder så også at jeg kan give "kassedamen" et oprigtigt smil - og få et igen.
Hvad oplever du i køen?

Ha´en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar