Sider

mandag den 9. december 2013

Certifikat som coach

I går var det 2. søndag i advent. 
Julen nærmer sig stille og roligt, dag for dag - uge for uge.

Det var også dagen hvor jeg afsluttede en 2 årig uddannelse som coach og fik mit eksamensbevis. Min uddannelse dækker over "Self-, Life- og Business Coaching". 
Ud over eksamensbeviset fik jeg også certifikat som coach. Hvilket løbende stiller nogle krav til mig som coach, for at opretholde min certificering.

Når sådan en uddannelse afsluttes, giver det meget stof til eftertanke. Jeg har aldrig oplevet noget tilsvarende. 
Det har været en fantastisk rejse jeg har været på i løbet af de 2 år. Ud over at få en masse konkrete værktøjer og faglig viden, så har jeg fået en meget stor personlig indsigt og læring. 
Jeg har fundet nogle værktøjer til at "holde øje 
med" mig selv - på godt og ondt.
Samtidig har jeg nu i min erindring og i mit hjerte en gruppe mennesker som jeg har taget rejsen sammen med. Vi ses nok aldrig alle sammen igen. Lidt vemodigt - ja måske - men som jeg blev meget klar på i går, så har vi alle erindringen og fornemmelsen af den magi, der er forbundet med vores gruppe. Det er ikke en hvilken som helst gruppe, men denne gruppe. Vi vil altid på et eller andet plan, kunne hente kraft og støtte herfra. Ingen andre har den fjerneste ide om, hvad denne gruppe er. Det ved kun vi, der har været - og er - en del af den.

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar