Sider

mandag den 2. juni 2014

Den eneste ene....

Min mand og jeg havde bryllupsdag i fredags.

Det var en dejlig dag, hvor jeg endnu engang bare kunne glæde mig over hvor heldig jeg er. 
Jeg har virkelig den eneste ene i mit liv.
I den samme forbindelse, kan jeg ikke lade være med at tænke lidt over det her med at modtage kærlighed - og venlighed. 
At give den til andre - til den man elsker - er nemt. Men er det altid nemt at modtage kærlighed og venlighed? - sådan rigtig at modtage den, at tage den ind og mærke den?
At give sig selv lov til at være elsket for den man er - og ikke for den man prøver at være.

Uanset hvad, så er det helt ok at lade sig elske, for den man er - og at nyde det i fulde drag. Det gør jeg hver eneste dag.

Ha´ en dejlig dag
Ulla




Ingen kommentarer:

Send en kommentar