Sider

onsdag den 25. juni 2014

Detox med mindfulness

I dag er jeg startet på en detoxkur, som skal vare de næste 14 dage. 
Jeg vil ikke skrive en masse om kuren her, men hvad jeg også kan bruge den til. 
Jeg har jo tænkt mig at tage en mindful indgang til kuren.
Jeg vil observere mig selv undervejs. De fristelser jeg måske kommer ud for, eller andre udfordringer jeg møder på min vej.
Det bliver lidt interessant at følge mine egne reaktioner både de fysiske men sandelig også de psykiske. 
Så de næste 14 dage drejer det sig meget om at være med det der er.

Min morgenmad var faktisk helt fantastisk. Denne friskpressede juice med rødbede, gulerødder, æbler, appelsin og lidt ingefær. Med en gulerod til.
Jeg blev mæt - jeg spiste/drak med en mindful indgang. Så jeg smagte virkelig på det. Det var en dejlig oplevelse.

Vil du se lidt om detoxkuren kan du finde det her: www.facebook.com/Ullaforever

Ha´ en dejlig dag
Ulla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar