Sider

onsdag den 11. juni 2014

Sommerglæder

Den første sommermåned og med den - et hav af blomster. De er overalt, og er lige klar til at nyde.
Blomsterne er også fulde af liv lige nu - som du måske kan se på billedet her, er der mange bier som har travlt.

Jeg synes jeg bliver mere og mere optaget af at opleve, særligt naturen, rundt om mig. Jeg prøver at få det hele med - synet af farver og faconer, dufte og lydene. 
Lydene da jeg tog dette billede indeholdt summen fra bierne, noget jeg forbinder med den absolutte sommerdag.
Jeg kan også godt lide at røre lidt ved blomsterne eller bladene, først på denne måde synes jeg at mine sanser rigtig bliver sat i gang. 
På denne måde får jeg skærpet min opmærksomhed og mærker en dejlig ro i hele kroppen.



For mig kan det godt tage lang tid, at få oplevet blomster i haven, i en grøftekant, eller på en mark. 

Mine store oplevelser, stammer ofte fra noget andre måske vil kalde for småt, eller knap lægger mærke til, når de kører forbi.
Jeg prøver så ofte som muligt, at give mig selv en lille - eller stor pause, hvor jeg bare oplever naturen omkring mig. Det giver mig en ro og stor glæde bare at være til - lige midt i det hele - at være en del af det hele.
Se det er i min verden rigtig sommerglæde.

Ha´en dejlig sommerdag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar