Sider

onsdag den 18. juni 2014

Anbefaling til stressede mænd

Jeg har lige læst denne bog, som for kort tid siden er udgivet.
Den er skrevet af erhverspsykolog Majken Matzau og ernæringsekspert Umahro Cadogan.

Det er en virkelig god bog, som på én gang er informativ og samtidig yder meget konkret rådgivning til den stressramte. Den kan samtidig være en stor hjælp til pårørende eller kollegaer til en stressramt. 

Noget jeg godt kan lide ved bogen, er at den er meget kontant og direkte. Her bliver man ikke vævet ind i en masse dvælen og udenomssnak.

En bog der er skrevet til mænd - men jeg vil nu sige at kvinder med fordel også kan få lige så meget ud af den. Jeg er i alt fald vild med bogen, som har givet mig nogle ekstra input, til mit arbejde med stressramte.

Ha´en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar