Sider

torsdag den 24. januar 2013

Så blev det DAGEN

Endelig blev det dagen, hvor vi skal hente vores lille nye guldklump hjem. 
Det er dagen vi har set utrolig meget hen til. Nu er det endelig lykkes at komme frem til den 24. januar.
Vi skal snart af sted, og når du læser dette, så er vi på vej. Der er langt at køre, og vi skal jo gerne være hjemme igen, så det lille pus kan se sit nye hjem, inden det bliver mørkt.
Jeg prøver lige igen, at mærke efter hvilke følelser der sidder i mig. Nu er det helt anderledes end de tidligere dage. Nu er der fuldstændig ro på, jeg har sjældent været så afklaret på noget, som jeg er nu. Det er næsten som om, jeg skal på en mission, og den mission er startet - nu er jeg målrettet i gang med min opgave. 
Mission afhentning af hvalpe-guldklump.

Ha´en rigtig dejlig dag - jeg ved min bliver perfekt
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar