Sider

fredag den 4. januar 2013

Et nyt år


Et helt nyt år har taget sin begyndelse. Jeg glæder mig meget, til at komme i gang med at bruge det. Jeg glæder mig til at udforske det nye år - på godt og ondt. 
Hvad mon det nye år vil bringe mig af oplevelser - alle de store og alle de små. Den eneste forventning jeg vil sætte til det nye år er at jeg vil leve det - fuldt og helt. Jeg vil leve hele året, og være til stede i mit liv - lige midt i det aktuelle nu. 
Det skal være mit år, så jeg vil opleve det fra min verden - lige nøjagtig dér hvor jeg er, på det givne tidspunkt. Det løfte vil jeg give mig selv - det løfte vil jeg holde fast i, med al min kraft.
Jeg vil love mig selv, at når vi kommer til slutningen af 2013, så kan jeg se tilbage på et år, hvor jeg har levet og været til stede hele vejen igennem.

Jeg vil ønske dig et rigtig godt år 2013
Ulla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar