Sider

onsdag den 23. januar 2013

Forventning


Denne lille fyr, skal jeg hente i morgen. Kan du forstå jeg glæder mig?
Det har været en ventetid, der virkelig har været lang. Jeg har så også tilladt mig selv, at lade min forventning komme frem. Jeg har det næsten som et barn op til juleaften......
Men samtidig med forventningen - så har jeg prøvet at iagttage mig selv. Det er virkelig sjovt. Typisk, når jeg tænker på at blive trukket væk fra nuet, så forbinder jeg det med lidt negative tanker og følelser - men her er det lige omvendt. Jeg skal lige love for, at tankerne er blevet trukket væk fra nuet, rigtig mange gange. Jeg tror dog på, at det er nemmere at undersøge denne forventning, da den er positiv.
Hvad er det så jeg har oplevet hos mig selv? Det er en indre varme og sprudlende glæde. Mit humør er helt i top - der er ikke noget som kan slå mig ud, jeg tager alting som det kommer. Jeg kværner løs om den her lille uldtot uafbrudt - nøj hvor jeg dog næsten oplever at være barn igen. Det er skønt - at give sig selv lov til at opleve med barnesindet, bare at være med de følelser, der nu engang bliver sat i gang. 
Lille Cæzar her, bliver uanset hvordan vi vender og drejer det - starten på noget helt nyt. Det er et lille nyt dyreliv, som skal til at være en del af mit liv og min familie. Jeg er dybt taknemmelig for at kunne opleve det.

Ha´en dejlig dag.
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar