Sider

onsdag den 16. januar 2013

Når kulden varmer

Det var rigtig bidende og gennemtrængende koldt den dag. Sådan en dag, hvor der virkelig skal noget rigtig godt og varmt tøj på.
Det var samtidig en usædvanlig smuk dag. Solen skinnede fra en skyfri himmel. Det var en dag der ikke er til at beskrive - selv om det var vanvittig koldt.
Når jeg i dag tænker tilbage på denne dag, så varmer det mig. Det var nemlig én af de der dage, som jeg bare husker - det var en særlig dag.
Det var en lang dag, hvor jeg virkelig oplevede. Jeg oplevede en hel masse væren. Det var en dag i naturen, hvor der bare blev vist det flotteste den kunne præstere - og jeg var bevidst om det. Hold da op, alt dette blev serveret lige for næsen af mig. 
Selv om det var så bidende koldt, så var det ikke noget problem, som om alting bare gik sammen, for at give mig denne fantastiske oplevelse. 
Når jeg ser på billedet, så kan det godt være svært at huske kulden, jeg tænker nærmere på en lun dag i klitterne ved havet. Det er den oplevelse jeg har med mig om den dag. 

Ha´en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar