Sider

torsdag den 22. maj 2014

En god dag er begyndt

Jeg er helt sikker på det bliver en god dag i dag.

I aften skal jeg til Videbæk for at fortælle om mindfulness, det glæder jeg mig rigtig meget til. 

Jeg er meget spændt på hvad aftenen vil bringe, hvem jeg vil møde af spændende mennesker, og hvad der kommer af input undervejs. 
Der er aldrig en introduktion eller et kursus der er ens. Netop fordi der kommer så forskellige input fra deltagerne undervejs. Det er netop en af grundene til at jeg er så glad for mit arbejde. Faktisk føles det slet ikke som et arbejde.

Min dag indeholder mange andre ting - men én ting er sikkert - jeg holder også mine små pauser undervejs. Det er meget vigtigt for mig - ellers kan jeg 
hurtigt komme til at glemme mig selv undervejs. Det har jeg tidligere gjort alt for ofte. Det bevirkede at jeg overhørte alle kroppens forsøg på at råbe mig op - så jeg blev stresset, indelukket og konstant plaget af meget ondartede spændinger.

Nu har jeg truffet et bevidst valg, om at ære min krops signaler og lytte til dem. Jeg vil være venlig mod mig selv.

Så lige om lidt, vil jeg tage en lille pause, hvor jeg går ud og nyder den fantastiske blåregn, og mærker mig selv - lige der hvor jeg er, i det aktuelle øjeblik.
Det tager kun et øjeblik, så selvfølgelig har jeg tid til det.

En rigtig god dag er i gang - jeg vil bare nyde at være lige midt i den, med alt hvad den nu kan bringe mig.

Ha´ en dejlig dag
Ulla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar