Sider

fredag den 24. januar 2014

Ugen der pludselig gik

Utroligt hvor ugen er fløjet afsted - nu er det ved at være weekend igen - men det er jeg jo nok ikke den eneste der har opdaget........

Det vil også sige, at for snart en uge siden, fik jeg mit fornyede certifikat som coach tilsendt. 
Da jeg stod med det i hånden, gav det nu alligevel en god fornemmelse i maven. Det er resultat af en indsats, der bliver belønnet her.
Så nu kan jeg med god samvittighed udskifte det gamle og roligt arbejde videre.

Det leder mig hen på en coaching jeg har haft. Sådan én, der skiller sig lidt ud fra mængden - en jeg vil huske, både p.g.a. indhold men også p.g.a. den omtanke, den coachede viste mig efterfølgende. I denne uge fik jeg en rigtig fin mail, med en tak for hjælpen og at der virkelig bliver arbejdet med resultatet af vores samtale.
Det er nu dejligt, når nogle viser den lille smule ekstra - at ulejlige sig med at huske sådan en gestus, at melde tilbage. Det varmer.

I denne uge var jeg også så heldig at få en buket blomster. Det var en dejlig buket med gule farver. Midt i en uge der ikke ligefrem har budt på store mængder af lys.
Lige pludselig var der lys i  min stue. Foråret var der næsten. 
Endnu en gestus, som jeg har nydt godt af i min uge. 

I forbindelse med mit kommende mindfulnesskursus er der nu også gang i tilmeldingen. Så nu glæder jeg mig bare til igen at kunne byde velkommen til nye kursister.
Er du nysgerrig så kan du se mere her: 
http://www.tilstedeinuet.dk/kurser.html


Der er er stadig ledige pladser, så du kan nå det endnu.
Apropos min hjemmeside, så er jeg gået lidt i gang med at komme et tilbud mere på. Så inden for den nærmeste fremtid, vil der ske et par ændringer. Følg med på: www.tilstedeinuet.dk

Hvor har det da egentlig været en god uge.

Ha´ en rigtig god weekend
Ulla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar