Sider

onsdag den 28. november 2012

Rammer


Når jeg betragter dette billede, så er der mange forskellige vinkler at skrive om. Men det der falder mig ind lige nu - det er ordet rammer.
Ordet rammer, kan tolkes på mange måder. Vi har alle brug for rammer i vores liv, såvel stærke og vel definerede, som de små lette og skrøbelige. Lige nu sidder jeg og tænker på, at jeg mere eller mindre bevidst har et stort behov for trygge rammer, som jeg kan vende tilbage til. Jeg er en person, der gerne vil opleve og lære - men jeg har et behov for at kunne vende tilbage og søge tryghed inden for mine egne rammer. Mine trygge rammer, er lidt svære at beskrive lige nøjagtig hvad det indebærer. 
Men det er en tryghed i at kunne være sammen med min nærmeste familie, når jeg har brug for det. Det er et behov for at kunne søge tryghed og næres af tryghed i mit hjem, når det er det, jeg har brug for. 
Det er en fornemmelse af, at jeg er en del af noget. At det betyder noget om jeg er der. Samtidig er det et spørgsmål om at jeg har mulighed for at sætte rammerne for noget, i nogle situationer. At det er mig der skaber noget - giver noget til nogen - opbygget inden for mine rammer. Helt særligt er det, når jeg har skabt rammerne for at en eller flere, får en god oplevelse ud af det, jeg har sat rammerne for. 

Ha´en dejlig dag
Ulla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar