Sider

onsdag den 2. april 2014

Opmærksomhed

At foråret er nået os, er der vist ingen tvivl om.
Endnu engang forundres og glædes jeg over naturen. 
Den kan gang på gang ændre sig fra vinterens mørke dække, til pludselig at blive dækket af farver og lys. Det er da fantastisk.

En dag hvor jeg gik og studerede ændringerne i naturen, blev jeg pludselig opmærksom på noget jeg ikke tidligere har lagt mærke til.
Der er lige nu stadig store forskelle på jorden og meget andet. 
Det er lige nu hvor det hele begynder at folde sig ud - at forskellene virkelig er store - blev jeg opmærksom på.

På billedet er blomsterne og andet grønt, kun lige begyndt at brede sig. 
Men det varer nok ikke længe, inden det hele er dækket.
Et andet sted, mellem træerne var der en tydelig skillelinje. På den ene side var skovbunden blevet helt dækket af grønt, mens den anden side stadig kun var dækket af visne blade.
Der er så mange ting at opdage rundt omkring - hvis vi bare er opmærksomme på det.
Så jeg må snart afsted igen - jeg skal ud og se hvor langt foråret er nået.

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar