Sider

onsdag den 23. april 2014

Starten på noget nyt

I går afsluttede jeg et kursusforløb i mindfulness.
Det er altid med en særlig fornemmelse, at jeg siger farvel til "mine" kursister.

Billedet synes jeg, er et godt symbol på hvad jeg oplever ved afslutningen på et forløb.

I løbet af de 10 uger, forløbet strækker sig over, er der stille og roligt lagt et grundlag for den enkelte deltager. Dette grundlag giver nu muligheden for at skabe sin egen praksis, helt i forhold til hvilket behov og muligheder den enkelte har.

Så et eller andet sted står kursisterne klar, som bladene, til at udvikle sig mere og mere. 
De er så småt begyndt, at udvikle deres egen praksis med mindfulness, som en del af hverdagen. 

Jeg ønsker dem lykke på den rejse de er begyndt på.

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar