Sider

torsdag den 24. april 2014

En god dag


I dag har været en rigtig god dag. 
Det har været en af de dage, jeg vil huske. 
Nu hvor dagen så småt går mod aften, kan jeg sige at det var en dejlig dag.

Jeg har i dag været så heldig at være inviteret til at holde et lille foredrag om mindfulness. Det foregik hos Kræftens bekæmpelse i Fredericia.

Det var en rigtig god oplevelse at være en del af hyggen i Cafeen for en stund. Mere hyggelige rammer kan man næsten ikke forestille dig.
Heldigvis er jeg så priviligeret at jeg underviser et hold i mindfulness samme sted - så jeg kommer igen :-)

Nu hvor jeg sidder og glæder mig over min dag, så kan jeg gøre det med synet af en flot buket blomster, som jeg fik med  mig.
Se sådan en dag giver mig energi, der skal egentlig ikke mere til - det er sådan en rar fornemmelse. 

Jo det har virkelig været en dejlig dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar