Sider

mandag den 18. november 2013

Vi nærmer os


Vi har nu passeret halvdelen af november - så nu nærmer vi os. Vi nærmer os julen, uanset om vi vil det eller ej.
Jeg glæder mig - faktisk kom jeg til at starte lidt med en smule juleri - i sidste uge. Jeg holdt en præsentation af nogle Forever Living produkter. Naturligvis handlede det om vinterpleje af kroppen og julegaver. Så jeg benyttede chancen til at jule en lille smule. Jeg synes det var så hyggeligt, at jeg har beholdt koglerne fremme på mit spisebord efterfølgende. 
Typisk forbindes julen med travlhed og vilde blikke. Jeg vælger hyggen i julen til, og er fast besluttet på, at jeg vil være bevidst om mine valg af gøremål i anledning af julen. Jeg vil vælge det til, som jeg føler er vigtigt for mig - samtidig vil jeg vælge det fra, som ikke giver mig noget eller som jeg føler ikke har den store betydning at jeg deltager i. 
Jeg vil have det godt med julen - så jeg er begyndt at glæde mig, til hvad den nu bringer. 

Ha´ en rigtig dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar