Sider

fredag den 8. november 2013

Jeg blev vejledt


I går var jeg til coaching hos min læremester, som jeg vælger at kalde ham. Da jeg i går aftes sad og legede lidt med dette billede til Instagram http://instagram.com/tilstedeinuet ), kunne jeg pludselig se en sammenhæng til min coachingsession tidligere på dagen.

På grund af emnet, blev det til en form for vejledning. Her kom pludselig sammenhængen til billedet. Vejen som her er en markvej, med ujævnheder og mudder. Det er nødvendigt at gå meget forsigtigt og fra side til side, for at undgå det værste mudder. Det er lidt uskarpt længere fremme, du kan se noget, men det er ikke helt tydeligt, hvad der egentlig ligger derude.
Det var dét, jeg fik med mig i går. 
Jeg fik styr på udgangspunktet, her er billedet klart og tydeligt - via en meget omsorgsfuld og indlevende udspørgen og vejledning, nåede vi sammen frem til, at jeg er klar til at tage de første skridt ud af vejen. Jeg skal dog være varsom med at sætte skridtene for hurtigt, da jeg samtidig skal forholde mig til alt hvad jeg møder på min vej. På min vej, bliver jeg mere og mere åben - det kan også anes på billedet - men ellers er min tur ud af min vej begyndt........... jeg er spændt på hvor den ender........

Min indgangsvinkel til ordet vejledt - har lige pludselig fået en meget reel betydning for mig. Jeg er ledt på vej - samtidig har jeg også et konkret billede af ordet, hvilket kan være med til at fastholde mig i min udforskning.

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar