Sider

tirsdag den 23. juni 2015

Se godt efter

Det har næsten lige regnet. 
Nu er solen fremme, det blæser lidt.
Meget hurtigt begynder alt det våde, at trække sig tilbage.

Jeg bemærkede forandringen, da jeg gik forbi stenen, som ligger på bænken. 
Det fik mig til at stoppe op, og betragte den lidt.
Sikken en forandring, og så hurtigt det pludselig gik, med at ændre farve.

Lige pludselig lagde jeg mærke til farverne på stenen. Hvordan så det stenen ud, når den var våd og mørk - og hvordan så den ud, dér hvor den var tørret og blevet lys.

Det var ren fordybelse, jeg blev meget optaget i  min iagttagen af stenen. Så spændende en lille regnvåd sten pludselig kan være. Bare fordi den fik lidt opmærksomhed - og fordi jeg lagde mærke til den.

Prøv engang at se dig omkring - måske vil du opdage noget nyt, som du aldrig har lagt til før.

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar