Sider

mandag den 15. september 2014

Taknemmelighed

Jeg fik en lækker pakke chokolade den anden dag.
Det var en klient, som gerne ville vise sin taknemmelighed. For lidt tid siden ringede hun til mig - hun havde brug for at snakke lidt. Så vi tog en lille snak, om det der nu lå hende på sinde.

For mig var det en helt naturlig ting. Jeg kunne mærke at hun fik noget ud af snakken og det var dejligt. Hun var meget taknemmelig og jeg sagde farvel med glæde, over at have været til lidt hjælp for hende.

Den anden dag, havde vi så en ny session og jeg fik denne fine pakke. Den er givet i taknemmelighed fra en sød og meget betænksom person.
Jeg har modtaget den i stor taknemmelighed over at en anden person har tænkt og givet noget, som er specielt til mig.
Det er fantastisk dejligt at blive værdsat på denne måde, det giver sådan en god fornemmelse inden i.

Ha´ en dejlig dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar