Sider

mandag den 22. september 2014

Et fokuseret øjeblik

Denne gang blev det med fokus på en "brændende kærlighed" med en skøn farve, jeg fik samlet mine tanker.

Når jeg har mange ting i hovedet, og ikke rigtig er bevidst om hvor mine tanker er på vej hen - så tager jeg en lille "time-out" med fokus på en enkelt ting. Denne gang valgte jeg blomsten, med den fantastiske farvepragt.

Jeg bruger et øjeblik på at iagttage blomsten, sådan rigtig se på blomsten - næsten med en fornemmelse af at suge den til mig.
Efter et lille øjeblik - en lille pause, får jeg igen så meget fokus, at jeg har overblikket igen. Selv om jeg har mange ting at udrette og planlægge, så er det nu igen med et roligt overblik. Med god samvittighed kan jeg sige, at jeg træffer en bevidst handling - jeg har mig selv med igen.

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar