Sider

fredag den 21. september 2012

Lige nu

Vejret - endnu engang


Det regner en del i dag. Det er også lidt mørkt i vejret i dag. Men det er vejr til at tænde et hyggelys, så det har jeg gjort. Godt nok er der arbejde som skal gøres, men det betyder meget for mig, at jeg kan skabe en lidt hyggelig stemning omkring mig. Det lille øjeblik jeg brugte på at overveje, hvordan jeg kunne udnytte det mørke vejr uden for, det var rigtig godt givet ud. Så lige nu hygger jeg mig med mit arbejde.
Jeg kom lige til at kigge ud i regnen og fik øje på solsikkerne ude i haven. De står stadig og blomstrer, selv om det regner. Selv om det regner kan jeg stadig glæde mig over en flot solsikke.
Hved du hvad vi gør i Skærbæk, når det regner?
- vi lader det regne...... :-)

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar