Sider

torsdag den 20. september 2012

Et særligt sted

Et af mine særlige steder





Jeg er så priviligeret at have en rigtig dejlig have. Her er mange små steder, der er helt særlige. Det ene af dem er dette sted, hvor formiddagssolen er lige på, når den er fremme.
Selv om vejret snart er temmelig efterårsagtigt, så er det stadig muligt, at stjæle et øjeblik med lidt sol, på dette særlige sted.
Det er heller ikke nødvendigt at særlige øjeblikke skal være i lang tid. Et lille øjeblik, en gang i mellem, kan ofte betyde en hel masse i resten af din dag. De her små øjeblikke de findes - det er bare om at få øje på dem.
I dag nåede jeg også derud et øjeblik. Min tålmodighed var blevet sat temmelig kraftigt på prøve, da det var helt umuligt for mig, at få forbindelse med internettet. Jeg havde bare så meget jeg skulle have styr på. Mailen er en uundværlig ting, men for s.... da, hvor er det irriterende, når der ikke er forbindelse. Et øjeblik på dette særlige sted, fik mig til at affinde mig med situationen - jeg kunne jo ikke gøre noget for at ændre det, så hvorfor bruge så meget energi på at irriteres over det.
- endelig kom der dog hul igennem, og jeg sidder nu helt roligt ved min pc igen, osende af tålmodighed :-)

Ha' en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar