Sider

tirsdag den 18. september 2012

Min nye verden

Nu skal det være....
Jeg vil prøve noget helt nyt - nemlig at forsøge mig med en blog. Det er helt nyt for mig, så ha´ lidt tålmodighed med mig.
Da jeg tidligere i år kastede mig over facebook, var det også helt nyt. Men nu synes jeg efterhånden jeg har fundet min egen stil derinde. Det vil jeg også finde her - men selv om jeg har en klar ide om hvad jeg gerne vil skabe her på bloggen, så lad os nu se hvor det bærer hen. Lad mig bare starte med at sige: udgangspunktet er at være til stede i nuet.

Ha´ en dejlig dag
Ulla

2 kommentarer:

  1. Du er kommet godt fra start, så selvfølgelig vil du finde din egen stil her. Bare fortsæt det gode arbejde med at dele ud til glæde for mange andre :-) Godt gået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord, det glæder mig at høre :-)
      Ulla

      Slet