Sider

onsdag den 27. februar 2013

Morgenstemning


Klokken var 5.30 i morges - jeg var ude med hunden. Der var stadig helt mørkt og stille rundt omkring. Jeg stod og gabte og forsøgte at vågne rigtigt, samtidig med jeg stod og fornemmede det hele, og betragtede rimfrosten på græs og træer. Overvejelserne gik lidt på om det var ved at lysne en anelse, eller om det bare var indbildning. Pludselig gik det så op for mig, at det ikke var indbildning - jeg hørte en solsort eller flere. Så kan det nok være, jeg pludselig blev vågen. Hvor var det dog skønt, klokken var meget tidlig, men allerede nu var solsorten i gang. Nu er de lyse tider for alvor på vej. 
Det kan kun blive en helt fantastisk dag nu - jeg har ganske enkelt oplevet den skønneste morgenstemning. Fordi det stadig er så tidligt på året, det er stadig koldt, der kan stadig komme sne osv. - Men de lyse tider er på vej, og hvor er det livsbekræftende.
Tro det eller ej, men jeg glæder mig allerede til i morgen tidlig.......

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar