Sider

fredag den 27. marts 2015

Jeg har glædet mig

I går kom dagen endelig, for opstarten på endnu et mindfulnesshold. 
Jeg havde glædet mig rigtig meget til at møde mine kursister.

Uanset hvor mange gange, jeg har prøvet det før, så er det altid noget helt nyt som skal til at tage sin begyndelse. 

Selv om forløbene er tilrettelagt ud fra det samme udgangspunkt, så har jeg ikke oplevet 2 hold, som var ens. Heldigvis - det er jo forskellige mennesker som deltager, med hver deres personlighed og erfaringer.
Det er netop derfor, jeg altid glæder mig så meget til at modtage nye kursister - jeg har et program, og noget stof vi skal igennem, men jeg ved aldrig helt, hvordan vi kommer til at udvikle forløbet sammen. Lidt ligesom en rejse vi begiver os ud på.

Lige nu er jeg bare glad for, at vi har resten af forløbet foran os.

Ha´ en rigtig dejlig dag
Ulla




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar