Sider

fredag den 6. februar 2015

En reflektion over ugen der gik

Fredag - og weekenden er lige op over.
Det er derfor blevet tid for en lille reflektion over ugen der gik. Hvad oplevede jeg egentlig i ugen der gik, hvad har jeg taget med mig, hvad har præget mig - alt sådan noget.

Jeg må i den forbindelse give udtryk for en dyb taknemmelighed. En taknemmelighed over, at jeg igen får lov at dele mindfulness med andre. At jeg er i den situation, at jeg kan undervise i mindfulness, og dermed være med til at udbrede hvad det egentlig handler om.

I øjeblikket har jeg nogle individuelle forløb i gang. Det er bare så stor en fornøjelse at opleve hvordan den enkelte udvikler sig. At opleve hvordan der bliver gået meget seriøst til opgaven - der er taget en beslutning, og nu skal der arbejdes for sagen. 
At sidde overfor en person, som med lys i øjnene og meget entusiastisk fortæller om hvordan der sker en udvikling - det giver en fantastisk glæde.

Jo jeg føler mig virkelig taknemmelig - og også ydmyg, over at få lov til at være en del af disse fantastiske menneskers liv - for en lille tid.

Med andre ord så kan jeg næsten ikke få armene ned igen :-)

Ha´ en rigtig dejlig weekend
Ulla

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar