Sider

onsdag den 1. oktober 2014

Nye forbindelser


Jeg har lige været 4 dage ved denne dejlige sø (Almindsø i Silkeborg).
Det var på et kursus fra lørdag til tirsdag på "Nordlys". Her fik jeg min coachuddannelse, og er nu fortsat min videre udvikling af denne uddannelse. 
Det var 4 meget intense og lange dage - men også 4 fantastiske dage, med en masse nye og pragtfulde mennesker, som jeg er meget taknemmelig for at skulle møde igen. Dejligt var det nu også, at kunne give et genkendelsens kram til 2 "gamle kendinge". 
Det er meget sjældent at kunne møde en stor flok på 22 andre personer, og samtidig fra første øjeblik føle sig omgivet af tryghed og samhørighed.
Det er en gave jeg har fået, og som jeg vil værne om.

Jeg har undervejs reflekteret en del over, hvilke muligheder og inspiration der ligger forude. Jeg glæder mig bare så meget til at udnytte denne gave jeg har fået.

Ha´ en dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar