Sider

torsdag den 6. marts 2014

Lykke er......


..... en rigtig lækker gang morgenmad, som bliver nydt med den opmærksomhed der gør, at oplevelsen bliver siddende længere tid, end det reelt tager at spise den.

I dag nød jeg den for mig, helt fantastiske duft der kommer ved at koge jordbær. 
Jeg har stadig duften i næsen og tænker nu med en kærlig tanke på min morgenmad.

..... en fantastik farve som gør det hele spændende, og sætter kulør på dagen.






...... en vandretur i skoven. Det kan fornemmes derude, at foråret så småt er ved at gøre sit indtog.

....... stilheden midt i skoven. Jeg havde næsten lyst til at sætte mig ned, midt i det hele og begynde at meditere.
Jeg nøjedes så bare med at være der. Stå helt stille lidt tid og bare lytte til stilheden og skoven. Det var en dejlig oplevelse, som jeg tog med mig i resten af min dag.

..... at mærke solen varme mig lidt i ansigtet, selv om det egentlig var lidt køligt i vejret.






...... at se på sin trætte hund og glæde sig over en rigtig dejlig oplevelse vi har haft sammen.

...... at betragte en hund, sådan rigtigt - uden at røre den, men bare opleve den ved at betragte alle enkelthederne.

...... at begrave hænderne i den bløde pels og bare nyde berøringen og nyde hundens glæde over dine kærtegn.






Lykken er alle vegne - hvis vi bare lægger mærke til den.

Ha´en rigtig dejlig dag
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar