Sider

mandag den 25. august 2014

En udfordring

Så har jeg også holdt ferie.

Jeg var på ferie i Sverige i sidste uge. Det blev en ferie hvor nogle af dagene udfordrede mig temmelig meget. 
Vi kørte derop lørdag i et fint vejr. Søndag og mandag regnede det. Som det vist fremgår af billederne så regnede det - MEGET. 

Det var 2 dage, hvor det bare ikke var sjovt at komme ud, uanset påklædning. 



Jeg brugte min mindfulness - rigtig meget. Det hjalp mig lidt på vej - men jeg må nok erkende, at uanset hvor meget jeg så accepterede vejret, så var det ikke helt nok.
Ind i mellem var jeg godt nok en smule utålmodig efter bare en lille pause i regnen.
Vejret kan vi ikke ændre på, det er som det nu engang er. Ingen grund til at bruge krudt på at ærgre sig - men det er nu altså engang imellem svært :-)
Det blev til et par dage, som vi tilbragte inde med gode bøger, krydsord og varm cacao. Det er meget sjældent at jeg får varm cacao, så det blev jo alligevel til noget positivt.

Heldigvis kom der lidt huller i skyerne tirsdag, og de sidste dage indeholdt flere tørre timer end det regnede. Vi kom ud og fik oplevet nogle dejlige steder i naturen - med fuld opmærksomhed.

Ha´ en dejlig dag
Ulla 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar