Sider

mandag den 25. marts 2013

Hvordan fejrer du dine successer ?

Den lille hund på billedet, har været på en rigtig spændende tur. Den har været i klitter og gravet i sand, den har snuset til en masse spændende dufte og den har været ude at køre bil. Det har kort sagt været en fantastisk dag for en lille hund - det har været en stor succes. Det må fejres! Med en ordentlig lur i sin kurv.

Hvad er en succes for dig? Hvor meget skal der til før du mener det er en succes? Hvor ofte konstaterer du egentlig, at der er noget som er blevet en succes?

Er du god til det? Husker du at anerkende dig selv for en succes? Husker du at fejre dine successer?

Nogle gange skal vi huske, at en succes ikke altid drejer sig om de helt store ting. En succes for mig kan være, at jeg får en anden person til at smile, selv om vedkommende måske er lidt trist.
En succes for mig kan være, at jeg har været medvirkende til at skabe en god dag for en anden. 
En anden slags succes for mig, er at mærke mit arbejde med mindfulness giver en anden noget brugbart. At en anden siger "nå sådan" eller "aha". Så er noget lykkedes for mig. Selvfølgelig er succes også at skabe omsætning og udvikling i min forretning. Om det så drejer sig om mindfulness og stressvejledning, coaching eller salg af Forever produkter.
Det hele - små eller store successer - det er vigtigt at fejre dem, på din egen måde. Det giver nemlig så meget. Få fejret din succes og prøv at lægge mærke til hvordan din ryg, bliver lidt mere rank.

Ha´ en dejlig dag
Ulla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar